dinsdag 11 september 2012

Trick or treat.

Jaah, ik ben weer helemaal in mijn element: Halloween- en herfstkaarten mogen weer!! :)
Dit is de eerste uit de serie 'Trick or treat'. Ik heb verschillende leuke sketches gevonden waarmee ik aan de slag ben gegaan. Deze is van Dutch Card Lovers. De tekststempel in de circel is van Autumn Leaves, papier van Basic Grey, motjes gemaakt met malletjes van Joy, plakparels van Action en lint van K&Company. Ook heb ik de naaimachine weer even gebruikt.
Tip: Als je niet van Halloween houdt, sla dan de komende dagen mijn blog even over, want d'r komen er nog een paar! XD
Challenge;
Dutch Card Lovers - Challenge #154: Sketch

14 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg!
    Vind het leuk dat die stiksels lekker gek zijn ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie, leuke kaart ! zo verschillende leuke papiertjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuke kleurtjes!! Leuk al die motiefjes.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer Colien, mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw...wat mooi met de combinatie van het papier.
    prachtige kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colien,
    wat leuk daar zijn ze weer je halloween kaarten. Deze ziet er ook weer erg leuk uit.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige SPOOKY kaart, Colien! Mooi stikwerk! Leuke papiertjes amen en de zwarte motten (in dit geval denk ik dan maar aan motten) maken het af! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, laat ze maar komen hoor Colien, ik vind je Halloweenkaarten gaaf!
    Fijne dag morgen, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Halloween en Colien... das een geweldige combinatie! Ik vind 'm leuk en ben benieuwd naar wat nog komen gaat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Colien....alleen ik kom wel kijken hoor maar Halloween zegt mij niks....jammer maar helaas....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie weer hoor jou op het lijf geschreven. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superkaartje, de speelse stiksels vind ik zo leuk gedaan! Jammer dat er hier in Nederland zo weinig gedaan wordt aan halloween, want ik vind het ook zo leuk.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van een plaats in de Top 3. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien