maandag 18 februari 2013

Decohart Alpe d'HuZes 2.

Zoals ik vrijdag al vertelde, hebben Anne-Marie en ik beiden (nog) een decohart voor aan de wand gemaakt. Anne-Marie heeft het hart voor een aanstaand bruidspaar gefreubeld. Vrienden van haar gaan op 1 maart trouwen, dus helaas kunnen de foto's van het resultaat nog niet op het net..
Dit is mijn versie in zwart/wit/kraft. Zelf vind ik het een geslaagde kleurencombinatie en zeker zo mooi als het hart in Hollandse stijl. Ook hier weer vlaggetjes, dit keer gemaakt van Washi-tape. De vlindertjes zijn gestanst met malletjes van Joy!
In sommige vakjes oud boekpapier gebruikt, de hartjes zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design. De belletjes komen van Hema, het kantje en de knoopjes van Kruidvat.
De pijlen zijn gemaakt met een MFT-die en verder zie je nog juteband, Washi-tape, houten sterretjes van Xenos en golfkarton. Dit hart is weer een voorbeeld voor de workshop tbv Alpe d'HuZes op zaterdag 2 maart. Die middag zit overvol, dus een aantal mensen komen nu op andere middagen. Aanmelden voor overige data kan nog steeds, dus vind je het leuk om a.s. zaterdag 23 febr. te komen freubelen voor het goede doel: meld je aan. Maar ook 23 maart, 6 of 27 april, 4 of 25 mei is mogelijk.
Lees ook even Sanne's blogbericht van vandaag....
Challenge;
AnMa Creatief - Alle behalve een kaart
 

13 opmerkingen:

  1. Woww, wat is dit een schitterende hart Colien, prachtig !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk en mooi gemaakt ! top ! zoveel prachtige details, geslaagd hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, deze is mooi! Wat prachtig van kleur. Helemaal mijn ding in deze tinten. Top.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is prachtig! Stiekem nog leuker en stoerder dan de andere. Heel erg leuk voorbeeld voor onze workshop!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook mooi Colien.
    Ik kom as zaterdag het hart maken.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit de MAX!! Heel mooie kleuren-en materialencombi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ging iets fout met het plaatsen van het berichtje dus even opnieuw. Vind dit hart qua kleurstelling erg mooi!! Helemaal mijn ding!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt leuk geworden! er zit vast wat voor je bij woensdga ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er echt schitterend uit, heel mooi in zwart-wit!
    Tot morgen, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ook heel mooi! Deze combinatie is gaaf en wat heb je diverse vakjes prachtig ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige creatie. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met de februari challenge bij AnMaCreatief.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien