dinsdag 12 februari 2013

Decohart Alpe d'HuZes.

Jullie hebben al eens kunnen lezen dat Sanne en ik creatieve workshops gaan organiseren t.b.v.
Alpe 'd HuZes. Haar vriend Yuri en 'mijn' Rolf (de oom van Yuri) gaan op 6 juni meedoen aan dit sportieve evenement en willen zoveel mogelijk geld ophalen voor het KWF. Helaas is het hard nodig....
Sanne en ik hebben 15 workshops gepland. 8 voor kinderen en 7 voor volwassenen. Deze zijn allemaal in het dorpshuis van Veen en die ruimte mogen we kosteloos gebruiken en er komen ook nog een aantal vrijwilligers helpen. Een van de workshops is het pimpen van een decohart voor aan de muur. Ik heb, net als Sanne, alvast een voorbeeld gemaakt.
De mijne is in Hollandse stijl en daarvoor heb ik o.a. het Dutch Design papier en stempels van Marianne Design gebruikt.
De vlaggetjes zijn gemaakt met een ronde pons en hangen aan vleestouw.De klompjes zijn ook van Marianne Design, komen uit een knipvel.
Onderin nog wat rozenblaadjes, bolletjeslint, een taartkantje en knoopjes...

Deze workshop is op zaterdag 2 maart en er hebben ruim 20 deelnemers aangemeld. Ook voor de ander workshops komen nog steeds aanmeldingen binnen, maar er kunnen er nog meer bij! Dus als je het leuk vindt om te creatieven én het goede doel te steunen, doe dan gezellig mee!! Een overzicht van alle middagen vind je op onze Facebook-pagina.

 Challenge:
Lift Challenge - #35

12 opmerkingen:

  1. Super leuk Colien, en wat een super goed initiatief. Heel veel succes ermee!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow..., Colien das ist GENIAL, was für eine super Idee !!!
    Ganz herzlich,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw hart is ook erg leuk geworden. En nu duimen dat de andere workshops net zo aan gaan slaan als deze.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw Hollandse hart is geweldig! Die workshop met gewoon een succes worden.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag Sannes uitwerking al bij haar. Jouw decohart is ook top, met die al die leuk Hollandse details! Gaaf hoor, veel succes met jullie workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou hart is ook heel erg leuk. Mooi zo in het hollands thema. Wens jullie heel veel succes met de workshops.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Colien...dat wordt zeker en vast een succes.
    Ik heb wel wat met dat ''Hollandse''

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk het hart heb ik ook in mijn bezit, moet alleen nog vullen, goed doel van jullie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig geworden.
    Ik ga er ook eens over nadenken hoe ik het hart wil gaan maken.

    Fijne avond !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Colien,
    ik zag het al op Facebook en ik vind het een supermooi initiatief!! Je hart is geweldig mooi geworden! Ik hoop dat jullie veel aanmeldingen krijgen en dat jullie veel geld ophalen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel super initiatief en echt geweldig mooi gemaakt!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, dit ziet er goed uit ! veel succes met jullie project
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien