dinsdag 21 mei 2013

Let's have some tea.

Bij Marianne Design is de challenge: maak een theezakjeshouder voor 2 of 4 theezakjes. Toen ik dat las, moest ik denken aan één van mijn eerste scrapproducten. Ergens lang geleden had ik een patroontje gevonden bij Create4fun en gelukkig had ik dat opgeslagen. Daardoor had ik alle afmetingen bij de hand en kon ik dit kadootje maken.
 
Ik heb er het Eline's winterhuispapier voor gebruikt en verschillende stempels van Marianne Design. Verder wat lintjes, bloemetjes en knoopjes erbij gezocht en dit is het resultaat.
Challenge;
Marianne Design Challenge blog - Challenge 80

19 opmerkingen:

  1. ja graag zou ik zo zeggen, met zulk weer, is een kopje thee zeker wel welkom ! heel mooi kaartje, nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge! Ik heb dat patroontje ook weleens gebruikt. Goed dat jij het bewaard had (en terug kon vinden ;)). Het papier en de stempeltjes passen perfect bij de thee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gemaakt Colien, blijft een heel leuk patroon en verouderd nooit.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan!
    En wat past dat papier er mooi bij!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Heel mooi geworden.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat patroontje herinner ik me nog, het is super leuk geworden, blijft toch altijd leuk om te maken zo'n theezakjeshouder, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk patroontje is dit, het winterpapier van Eline past perfect bij het weer op dit moment en een lekker warm bakkie thee ook !

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Colien!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model! Heel leuk uitgewerkt met het hout-papier en de leuke stempels er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt cadeautje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk thee kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gemaakt Colien.
    Ik wil het patroontje wel een keer van je overnemen.

    Gezellige dag morgen!!!!!!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi!! Ik vind die stempels sowieso heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt, erg mooi papier gebruikt.
    leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Colien,
    dit is super gemaakt! Leuk als je zo'n patroontje hebt bewaard en dn weer een keer kan gebruiken!
    Heel erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Colien!
    Deine Tee-Karte ist wundervoll, was für eine tolle Idee!
    Hab herzlichen Dank für deine lieben Worte zu meinem letzten Blog-Post, ich habe mich sehr darüber gefreut! Ich liebe Blumen und würde sehr gerne bei dir lernen, wie man richtig Arrangements zusammen stellt...!
    Sonnige Grüsse aus der Schweiz,
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien