donderdag 30 januari 2014

Letterbak.

Elke maand organiseren we 2 workshops t.b.v. Alpe d'HuZes. Eentje voor kids en eentje voor volwassenen. Op 8 januari mochten stoere jongens en dappere meiden een voederhuis of nestkastje én een appelhouder komen timmeren. Jennis sponsorde deze workshop en had alles keurig voorbereid. Er lagen heel wat pakketjes hout klaar en ook aan de schroeven, spijkers en het gereedschap was gedacht. Dat verdient een bedankje en dat is de gepimpte letterbak die je hier ziet. Jennis en zijn vrouw Kim verwachten binnenkort een baby en het kamertje van de nieuwkomer is felgroen met sterren. Daar heb ik versieringen van de letterbak op aangepast en hier zie je het resultaat.
Sterren gestanst uit een anti-slip matje, metalen hartje en grote knopen van Action, uiltje, sok, lijstje met hoofdje en het woord baby zijn mallen van Marianne Design. Het middelste vakje is een krijtbordje. De krijtjes heb ik in een bijkleurend zakje gedaan, zodat straks de naam (en geboorte datum) van de baby erop geschreven kan worden.

De houten schijfjes vond ik bij mijn bloemschikspulletjes. De rompertjes vond ik op een verpakking, ik kopieerde ze op cardstock, knipte ze uit en nu hangen ze aan de (was)lijn....

Morgen ben ik er weer met een kaartje, tot dan!

8 opmerkingen:

  1. Echt gaaf geworden.
    Lekkere knallende kleur .

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow Colien die PRACHTIG geworden..wat mooi gedaan, geweldig leuke accentjess in hele mooie kleurtjes....
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave letterbak! Zo'n bedankcadeau is natuurlijk helemaal geweldig. Zeker omdat je 'm speciaal 'op maat' hebt gemaakt door de kleur groen en de sterren.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hele leuke letterbak! De kleur groen is zo mooi in combinatie met wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wauw! Dit is wel weer ff super gaaf gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof geworden . De kleuren zijn mooi gekozen .
    Groetjes ,
    `Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat is ie leuk geworden zeg! Dat groen is wel heel erg cool! Daar is Jennis vast heel erg blij mee!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er gaaf uit, zo fris en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien