donderdag 30 oktober 2014

Halloween #9

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zover: Halloween! Hier in huis al een aantal versieringen, liggen er pompoenen in de tuin en ook op de voordeur prijkt een zelfgemaakte Halloween krans. En morgen ga ik de leerlingen uit mijn mentorklas trakteren op lolly's. 
Het zijn 'skull-lolly's' die ik bij Xenos kocht. Maar gewoon uitdelen is te simpel voor deze juf, er moest wel mee geknutseld worden, haha.
Ik heb uit een A4-tje stroken gesneden, ze gevouwen en beplakt met een stukje designpapier. Gaatje erin geponst waar het stokje doorheen kon en het doosje dichtgeplakt. Vervolgens met washi-tape een vlaggetje aan het stokje gemaakt en een lintje erom geknoopt.
Omdat ik er toch een tekstje op wilde, heb ik ze tenslotte nog bestempeld. Dat had ik natuurlijk moeten doen toen ik ze nog niet gevouwen had.... , maar het is gelukt! Nu hopen dat de leerlingen het leuk vinden....

3 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een leuke juf, supergave tractatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit Colien.
    Goed je best nog gedaan woensdag middag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij toch een toffe en lieve juf! Geweldig deze traktatie voor je mentorklas.
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien