donderdag 6 november 2014

So happy together.

Dit is het 5e kaartje dat ik afgelopen zondag heb gemaakt met het Indian Summer papier. Behalve de leuke paperpad zaten er ook verschillende labels en een stickervel in de IDEE&post van september. Van de labels heb ik nog een heel stapeltje, het stickervel is zo goed als leeg... Maar wat een knutselplezier kun je hebben van spulletjes die je normaal zelf niet eens zou kiezen! Het nieuwe pakket is ook weer superleuk, m'n handen jeuken!
Challenge;
Retro Sketches - #139

6 opmerkingen:

  1. Hihihi, moet jij van jezelf eerst wat met de vorige iDEE&Post doen voor je aan de nieuwe mag beginnen??
    Deze is ook weer super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook super leuk.
    Je kan echt veel kanten mee op.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat echt als een speer met dat oude pakket! Vijf kaartjes op één dag, wow! Deze is ook weer hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty!! I love our interpretation of the sketch and the colors you used. Beautiful card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb weer een aantal posten gemist maar natuurlijk even gescrold zodat ik weer op de hoogte ben.
    Wat een moois zie ik weer allemaal en wat is dat papier prachtig.
    Wat een inspiratie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien