woensdag 14 januari 2015

It's a girl.





Vanmiddag eindelijk m'n kraam-knutsel bij Sanne voor baby Nina gebracht. Natuurlijk waren Rolf en ik al op kraamvisite geweest bij ons achternichtje en hebben we kleine Nina (met Sanne & Yuri) meerdere keren gezien. Bij het beschuit met muisjes eten hadden we al wat cadeautjes, maar dit kapstokje heb ik pas later gepimpt en hing inmiddels al een tijdje klaar. 
Het leuke slabbetje kocht ik bij Stof with Love, kijk gerust eens op de website voor lieve of stoere kraamcadeautjes of gave kettingen en oorbellen!
Ondertussen zijn er al meerdere baby's geboren en moet ik nodig aan de slag met de volgende knutsels....

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel cadeautje Colien. Het ziet er zo leuk uit! Dat kapstokje krijgt vast en zeker een mooi plekje. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat is leuk geworden! Ziet er ontzettend gezellig uit. En bedankt voor je reclame ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je er gisteren was! Bedankt voor dit toffe cadeau! Het is wel duidelijk dat jij weet wat ik leuk vind. Nina ziet er straks vast heel mooi uit in die leuke kleertjes en ik zie haar al helemaal zitten van de zomer met die vrolijke zonnehoed. De kapstok heeft een plekje gekregen in haar kamertje.

    Liefs Sanne en een dikke kus van Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk en origineel!! Heel lief geheel.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een leuk kraamcadeau! De kapstok is super en echt gaaf gepimpt. En dan hangt er ook nog van alles aan. Zo te lezen is Sanne er heel blij mee, kan ook haast niet anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een enig cadeau heb je gemaakt en gegeven.
    Echt super. het is een topidee, kapstok met van alles eraan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, Sanne vindt het mooi en dat is het ook! Leuk en origineel cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien