donderdag 19 februari 2015

Kerstkaart #8: Let it snow!

Ook op deze donderdag een kerstkaartje. De achtste week dat ik meedoe met 52weekstoChristmas en daardoor begint mijn voorraad kerstkaartjes goed te groeien. Dit keer eentje met de snowman Collectable van Marianne Design. Het tekstje en tekstballonnetje zijn uit de set van Eline's Xmas. 
Onderin wat sneeuw gemaakt met Fuzzy Fun Flock, een potje wat hier al een tijdje staat en te weinig gebruikt was. Het spul was niet handig op te plakken en het blijft nu ook niet zo goed zitten. Iemand tips?
Challenges; 
Christmas Card Challenges - Challenge #11 Inspiration photo (snowman)
ABC Christmas Challenge - D for die cuts

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart zeg , leuke
    sneeuwman ,yes let it snow again , ik
    word meteen je volger , fijne dag
    Groetjess Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Colien, jij krijgt echt een mooie voorraad kerstkaartjes! Geen tips over 'de sneeuw'...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De sneeuw? Nee dat zou er bij mij ook afvallen..... Geen tips daarvoor... Maar je kaart is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Quite a jolly snowman . Love the back ground and snow . Thanks for sharing on Christmas Card Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met sneeuwman en sneeuw. Ik ken het spul niet, ik gebruik altijd glittersneeuw pasta uit een potje, gaat erg goed en blijf goed zitten. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart.
    Helaas ken ik dat spul van je ook niet.
    Ik heb voor mijn kaartje vandaag gewoon witte plakkaatverf gebruikt, met een beetje glitterlijm erdoor en dan als het nog nat is een beetje witte glitter erover gestrooid.
    Dan laten drogen en klaar.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap hoor, jouw kerstkaarten, dat lukt me nu niet...straks einde van het jaar weer.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Droppie!! Erg leuke kaart, Colien! Ik ken het spul ook niet, heb zelf Aleene's True Snow.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Colien, blijft leuk hè de sneeuwpop.
    Ik heb helaas geen tips voor je over de sneeuw, ik ken het niet.
    Ik vind het zelf ook lastig altijd om mee sneeuw op een kaart te krijgen.
    Ik heb al zoveel geprobeerd.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful scene with that cute snowman and I love the little baubles in the corner!
    Thanks for joining us at Christmas Card Challenge and I hope to see you again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien