maandag 9 maart 2015

Cupcake #3.

Nog een cupcake kaartje voor een feestelijke verjaardag. Dit keer met glitterpapier, waardoor een ´sparkle´effect ontstaat. Voor nog meer bling bling heb ik glimsteentjes en sequins opgeplakt:
Het kaartje gaat in de bak waar ze verkocht worden voor Alpe d´HuZes. Om zoveel mogelijk donaties binnen te halen voor het goede doel wat onderzoek naar genezing van kanker doet, organiseren we diverse creatieve workshops en is er binnenkort een benefietavond:
Op woensdag 3 juni fietst mijn zus(je) Willy de Alpe d’Huez op en loop ik naar de top. Dat is tijdens Alpe d'HuZus (hoe toepasselijk!). Een dag later, donderdag 4 juni, neemt 'mijn' Rolf voor de vierde keer deel aan Alpe d'HuZes en gaat hij voor de (6) beklimmingen op de fiets.
Challenges;
Cupcake Inspirations - 300th Challenge celebration Sparkle Inspiration challenge
Digi Sketch Challenge - Sketch

8 opmerkingen:

  1. Yummie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Mooi dat je zus ook gaat en jouw Rolf ook weer. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig glitterkaartje! En wat is het tof dat je deze keer ook zelf de Alpe op gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, weer een cupcake-je, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker kaartje en veel succes! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a super cute birthday card! Thank you so much for joining us for our 300th challenge!
    Hugs, Debbie, DT Sweetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fabulous cupcake! Thanks so much for joining in the fun for the Cupcakes Inspirations 300th Challenge Celebration!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love those cupcakes! Thanks for sharing it at our 300th challenge at Cupcake Inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien