woensdag 18 maart 2015

Hippie bursdee.

Na de CAS-kaartjes nu heel iets anders, een hippie'-kaartje' voor een jarige. Het was er eentje verzoek: maak een 'blij' kaartje met veel kleurtjes, bloemen etc. in Flower Power stijl. Ik moest meteen denken aan een malletje dat ik een tijdje geleden kocht bij Boekenvoordeel. Vond het VW-busje zo leuk dat ik em niet kon laten liggen. Het is wel een gepriegel om te plakken, maar goed, het resultaat is wel grappig. Voor wat extra kleur en glans nog een metallic cirkel achter het busje.  
De kaart is al goedgekeurd door de besteller en volgens haar is het 'helemaal Irma', dus dat komt goed. Morgen is het donderdag, dus dan een kerstkaartje.....
Challenge;
Sketch Saturday - Week #352

10 opmerkingen:

  1. Helemaal in de roos met deze kaart en de opdracht! Gaaf!! Dat busje is zeker heel leuk en past precies bij de tijdsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof fleurig kaartje !!
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje!! Oh en die tekst! FANTASTISCH!!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf!! Alles is zo op en top Flower power. De bus is helemaal geweldig!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu weet ik zeker dat ik de stans wil hebben. Wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat ben je toch heerlijk crea! Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat Volkswagenbusje is perfect voor een flower power kaartje! Superleuk en heerlijk vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vrolijk kaartje! Echt een flower power stijl en dat busje is heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fantastic fab card!! Love the camper and flower power paper - brilliant! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien