vrijdag 13 maart 2015

'Laughter' in de lift.

Graag wil ik meedoen met de Lift Challenge, dus plaats ik op de valreep mijn bijdrage. Dit keer was er een kaart van Dawn Griffith om te liften. Het ging daarbij behalve om het model ook om het monochromatische: Verschillende tinten van een bepaalde kleur die dicht bij elkaar liggen:
Voor mijn versie heb ik gekozen voor zeegroene tinten met allerlei restjes bij elkaar geplukte  (My Mind's Eye en Joy!) papiertjes. Het tekstje is een Sassy Sentiment van Amyr Stamps, de bovenste bloemen zijn van Marianne Design (Flower 1) en de onderste van Joy! In de hartjes heb ik enemal dots uit de laatste IDEE&post geplakt.
Challenge;
Lift Challenge - #82

15 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, geweldige uitspraak en hij llopt nog ook.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, mooie kaart, geweldige kleuren, daar hou ik van!
    Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is echt wel helemaal leuk, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lift! De papiertjes matchen ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lift! De papiertjes matchen ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, erg mooi Colien, turquoise en kraft, mooie strakke uitwerking, mooie bloemen en leuk dat die ene dan net anders is! Fij dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke gelifte kaart !
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift, Colien! Nou moeten er een keer bloemen op een kaartje en dan gebruik je niet eens jouw 'eigen' bloem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nou je het zegt :) Maar deze bloem kwam ik tegen bij het uitzoeken en 'inblikken' van alle malletjes en die vind ik toch ook wel erg leuk. Wie weet wordt het wel 'mijn' nieuwe favoriet....

      Verwijderen
  9. Mooie lift heb je er van gemaakt. Lekkere frisse kleuren.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is wel heel erg mooi. Blauw met bruin is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tekststempel is zo mooi..en waar.
    Prachtig gelift kaartje Colien fijn weekend,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuke lift! Mooie kleurtjes en de bloemen vind ik ook super mooi! Leuk dat je weer meedoet Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeet ik nog te zeggen dat ik het model ook zo tof vind! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien