zondag 12 april 2015

Kat #3.

En na twee zwarte katten is het vandaag de beurt aan een bruine. Uitgestanst uit kraft, met op de achtergrond mooi glitter-cardstock. Dat in combi met het turquoise... ik houd er wel van!
Voor morgen staat kat nummer 4 al ingepland, hopelijk ben je kattenliefhebber en kom je dan ook weer een kijkje nemen...Gelukkig is de zon er weer, da's een stuk fijner dan gisteren. Toen zijn we 3 keer natgeregend, wat wel een domper was na de zonnige vrijdag. Rolf is druk in training voor Alpe d'HuZes, gisteren reed hij de Verbeeten Challenge (ook voor het goede doel), vandaag is hij fietsen op de Veluwe. Ik ga maar es met m'n honden Desmo en Suus een wandeling maken in de uiterwaarden langs de Maas....
Challenge;
Mojo Monday - MOJO392

5 opmerkingen:

  1. Super kattig ha ha , ben weer " a casa" de vakantie was weer super snel om,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk en schattig al die katten kaarten.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleurencombi vind ik geweldig mooi, is bij mij ook favoriet. Heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien