woensdag 15 april 2015

Kat #6


Voorlopig het laatste kattenkaartje op mijn blog. Dit keer koos ik ervoor om het diertje te stansen uit vilt. Voor dit kaartje heb ik stoere papiertjes van My Mind's Eye, wat gedoodeld, washi-tape, een knoop en de spetter-stempel gebruikt. De tekststempel is  van Me to You.
Het vilt geeft een grappig effect, net een echt vachtje :) 
Graag tot morgen op de donderdag = kerstkaartjesdag.
Challenges;
Knutsels en Kadootjes - Gebruik vilt op je kaart
http://sketchsaturday.blogspot.nl/Sketch Saturday - Week #356

11 opmerkingen:

  1. Je bent helemaal in de ban van de katten!! Deze vilten kat is ook weer erg leuk Colien!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, het lijkt wel een kattenmarathon ! mooi en leuk is deze weer
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, al die kattenkaartjes. Deze in vilt is ook nog aaibaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou kattenserie mag er zijn zeg! gaaf al die verschillende kaarten. Ik vind het altijd zo knap hoe je alles zo mooi met elkaar combineert. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just darling!! LOVE the kitty and your very creative and fun design. thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele leuke serie met al die katten erop.


    bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja je poesje van vilt is inderdaad erg leuk, en heel aaibaar zo. Een super kaartje is het geworden. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer, alweer het laatste kattenkaartje. Ik heb genoten van je serie :). Leuk zo in vilt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een lief kaartje, Erg leuk dat poesje van vilt.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien