woensdag 1 april 2015

Kikker(s) #1

Zoals beloofd nog een blogberichtje vandaag. Ik doe mee met de uitdaging van Mandy en Marleen: Papierplezier. Deze maand is het thema: 1 april, kikker in je..... Dus heb ik de Collectables stans van de kikker geleend van Sanne (dankjewel!) en heb ik o.a. dit kaartje gemaakt. Het is een CAS-kaartje geworden, niks lolligs aan bedenk ik me nu.... Maar gewoon voor iemand die een opkikkertje kan gebruiken, dus wel met kikkers :) 
Omdat ik meerdere kikkers heb gestanst, volgen er nog meer kikker-kaartjes, vandaar dat ik deze nummer 1 heb genoemd. Morgen eerst een kerstkaartje, want dan is het donderdag, maar daarna weer groene beestjes op mijn blog!
Challenge;
CAS Colours & Sketches - #117

10 opmerkingen:

  1. Such a fun take on the CC&S sketch. Thanks for playing along this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is grappig kleurt leuk zo bij dat geel.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van dat kaartje wordt je weer vrolijk en gezond !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those cute frogs in their swimming trunks are sure to bring a smile to whoever receives this card! Thanks for joining in our sketch challenge at CAS Colours & Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What cute little frogs and perfect for spring! Thanks for joining us again at CC&S this week Colien. Stef x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kikkerkaart heb je gemaakt Colien!!
    CAS en toch lekker vrolijk, knap gedaan en gezellig dat je weer meedoet met ons Papier Plezier!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a fun card Colien! Great use of our sketch too! :)
    Thanks for joining us at CAS-Colours and Sketches this week!
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fun froggy card. I like the Orange/ yellow border and its a lovely use of the sketch. Thanks for joinng us at CC&S
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien