woensdag 22 april 2015

Sterkte.


Op verzoek heb ik een aantal condoleance kaartjes gemaakt. Ze mochten pertinent níet in zwart/wit en verder mocht ik het zelf bepalen. Voor de opdracht heb ik een vorig IDEE&post pakket er weer bij gepakt. Het papier had ik al eerder gebruikt voor sterkte-kaartjes en ook nu vind ik het weer goed passen. 

Ook deze kaartjes maakte ik, zodat de besteller kan kiezen.... Ik heb ze gelift naar een eigen kaartje De embossingmal met de veertjes is zo mooi om te gebruiken voor dit soort kaartjes, vind je niet?! De kaartjes die straks 'over blijven' gaan in de verkoop tbv Alpe d'HuZes. Nog maar 6 weken en dan hoop ik al die berg op te zijn gewandeld....
Challenges;
Techno Stamper - TSSC361
Cards and Scrap - Favoriete stans (bloem-stans Marianne Design LR0109)

ps Zie nu pas dat het ingeplande bericht niet geplaatst is. Ik had een drukke agenda vandaag (chiropractor-bezoek, warme overdrachten, groot overleg over een mentorleerling en aansluitend 10-minutengesprekken) en kom net van mijn moeders verjaardag thuis. Alsnog geplaatst, want morgen is het tijd voor een kerstkaartje......

4 opmerkingen:

  1. Mooie serie Colien. Dat papier leent zich inderdaad heel goed voor dit soort kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 24 Uur in een dag is voor jou dus ook te kort ;-) De kaartjes zijn prachtig. Vooral de veertjes komen érg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All wonderful cards! I always love when you can take one sketch and change it up a bit to have more than one look! Thanks so much for playing along with my sketch challenge! So sorry it has taken me so long to make it around to leave comments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous cards! I love the variety that just one sketch can bring! Thanks so much for joining the Monday Lunchtime Sketch Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien