woensdag 1 april 2015

You can create it! #3

Een tijdje geleden meldde ik me aan bij Inge en Caro voor het 'You can create it'- pakketje. Er waren al 2 eerdere versies en daarvan zag ik verschillende, leuke creaties op diverse blogs. Het begon te kriebelen om ook mee te doen en ik heb de envelop voor april meteen besteld. De uitdaging is om met de toegezonden materialen aan de slag te gaan. Het is aan jezelf of het een kaart, lay-out of verpakking wordt.  
Dit is mijn eerste pakketje, met daarin 3 kleurtjes cardstock, window sheet, sequins en een bloem. Ik heb er een shaker kaart van gemaakt, met een stukje Pebbles papier als achtergrond, lekker vrolijk met de bloemetjes. 
Met de overgebleven materialen maakte ik dit 2e kaartje. Ook hier weer een stukje bloemenpapier, maar ook enemal dots en label uit de envelop toegevoegd.
Helaas was ik niet op tijd om mijn kaartje vóór 25 maart al in te sturen, maar een heleboel anderen deden dat wel. Hun kaartjes zie je HIER
Tot vanmiddag, dan volgt mijn 2e blogpost voor vandaag..... 
Challenge;
CAS(E) this Sketch - CTS #116

8 opmerkingen:

  1. Ja de pakketjes zien er elke keer goed verzorgd en gezellig uit. Leuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat jij ook een shakerkaart hebt gemaakt! Lekker vrolijk is de jouwe door het bloemige achtergrondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten, zo verschillend met hetzelfde materiaal !!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie creaties ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kaarten weer Colien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zijn je kaarten, leuk, dat vrolijke designpapier! Fijne avond, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De toevoeging van het gebloemde papier maak het meteen heel feestelijk. Leuk! Ik deed ook voor het eerst mee, best spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful take on the sketch--love those colorful flowers!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien