zondag 10 mei 2015

Hi, thank you, hello, smile.


Het nieuwe IDEE&post pakket is binnen en daarmee heb ik al leuke (al zeg ik het zelf) Moederdag-cadeautjes gefröbeld. Maar die laat ik morgen pas zien, omdat ik dat nog even als verrassing wil houden voor mijn moeder en Ellen, m'n schoonmoeder. Dus daarom nog wat kaartjes met spulletjes uit het vorige pakket. Diverse cirkels op een vierkant met houten bloemen van Kruidvat en strookjes die eronder vandaan piepen: prima ingrediënten voor 2 vrolijke kaartjes.
Fijne, zonnige (Moeder)dag!
Challenge;

3 opmerkingen:

  1. Very pretty cards! I love those bright colours and fun flowers! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The bright bold colors are wonderful together! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien