woensdag 19 augustus 2015

Life is good because it's your birthday.

Er staan aardig wat verjaardagen op de kalender deze en komende maand, dus er valt nog genoeg te fröbelen met het zomerse IDEE&post-pakket. Ook dit kaartje is gemaakt met een Summer sun papiertje en wat die-cuts uit het pakket. Aangevuld met een touwtje, knoop en pakletters ontstond dit verjaardagskaartje.
Voor mijn ouders die terugkwamen van hun 6-weekse vakantie in Australië heb ik gisteren 3 welkomst-presentjes gemaakt. Geen kaartjes of iets anders met papier, maar bloemstukken. Er zijn momenteel prachtige zonnebloemen te koop en de stukken heb ik aangevuld met blad en bloemen uit de tuin. Helaas vergeten om foto's te maken (het was nog vroeg), maar dat komt misschien nog wel...
Challenge;
Retro Sketches - rs#177

6 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk en leuk met die flipflops!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse verjaardags kaart Colien!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Ik hoop dat de zomer nog even aanhoudt, dan kan ik dat papier nog gebruiken. Er komt steeds wat tussen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit streeppapiertje is mijn favoriet uit het blokje en zo met de slippertjes erbij helemaal leuk. Een lekker vrolijk kaartje, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent druk bezig geweest in de vakantie. Ik heb Blogland een beetje verwaarloosd en vele creaties van jou dus gemist. Je hebt weer erg leuke dingen gemaakt. Tot snel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien