zaterdag 29 augustus 2015

Nog een jarige....

Vandaag is Jetty jarig en voor haar maakte ik dit kaartje. Ze is vorig jaar getrouwd met Mike en hun trouwauto was een authentiek VW-busje, dus vandaar deze toepasselijke mal. Net als gisteren weer met papier uit een oudere IDEE&post.
En met de andere helft van het papier een tweede kaartje gefröbeld. Houten vogeltje erbij gezocht en ook hier een tekstje met de HEMA-lettertang gemaakt. Het kaartje gaat in de goede-doelen-bak....
Challenge;
Retro Sketches - rs#178

10 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Colien! Dat doe ik je niet na hoor! Prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk zijn ze weer allebei ! toppie, leuke kleurtjes bij elkaar
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke kaartjes! Ben vooral fan van het VW-busje! Een stans die nog op mijn verlanglijstje staat! Ook toevallig mijn droom-trouw-auto... wie weet.. ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaartjes, ik zal de dymo tang er ook weer eens bijpakken, want ik gebruik hem ook nooit Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee heel erg leuke kaartjes! Ik zag de sketch, maar of het me lukt. Gelukkig hebben ze altijd van die gave sketches...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak jij toch schitterende kaarten en deze vind ik ook weer zo leuk!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vorige kaart met de puzzelachtergrond was al leuk, maar deze zijn ook echt geweldig. Ik ben 'weg' van het kleurengebruik. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaartjes, Colien! Vooral de eerste met het busje en de spatten vind ik top. Mooie kleurcombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zijn ze, allebei! Dat VW-busje is wel supertof, maar ook het vogeltje doet het goed op dit papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien