maandag 16 november 2015

Opdracht #2.

Ook deze kaart maakte ik in opdracht. Milou vroeg me of ik een kaartje kon maken voor meisje dat 5 jaar wordt. Ze is het dochtertje van het gezin waar Milou verbleef tijdens haar stage op Malta. Een internationale opdracht, dus een tekstje in het Engels erop.

Milou vertelde dat Leha dol is op Frozen en van de kleurtjes roze en lila houdt. Fijn dat je dat weet, dan kun je de kaart aanpassen. En hij was helemaal naar wens, weer wat mensen blij gemaakt :-)

5 opmerkingen:

  1. Supermooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Frozen is helemaal in bij klein en groot, volgens mij....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frozen kaartjes zijn natuurlijk altijd leuk. Heel leuk gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat goed qua opdrachten! Ook weer zo'n gave, persoonlijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Zou ook iets zijn voor mijn Emmy, die is nu ook helemaal fan van Frozen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien