woensdag 11 november 2015

Sterkte-kaartjes.

Een lange blogpost dit keer met 5 condoleance kaartjes. Afgelopen week ontvingen we het trieste bericht dat de (schoon)vader van vrienden is overleden. Gisteren was de uitvaart en voor alle kinderen maakte ik een kaartje. Voor elk kaartje een andere sketch als uitgangspunt, maar wel met hetzelfde papier van We R memory keepers uit een eerdere IDEE&post. 

Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS#148

Op elke kaart heb ik ook de vlinder (ouder malletje van Joy!) terug laten komen. Het tekstje is gemaakt met de lettertang.
  
Challenge;
Sketch Saturday - Week #386

Ik vind het heel stemmig papier en toch niet té somber. In combinatie met kraft doet het erg warm aan.

Challenge;
Mojo Monday - MOJO423
Challenge;
Retro Sketches - rs#189

Door verschillende sketches te hanteren, ontstonden heel diverse kaartjes. Maar door dezelfde papierlijn en de vlinder heb ik geprobeerd voor alle 5 'gelijk' te houden.
Ik hoop dat de kaartjes wat steun en troost brengen in deze verdrietige tijd.....

9 opmerkingen:

  1. Die kaartjes brengen zeker steun, daar hoef je niet aan te twijfelen! Inderdaad mooi dat het papier op alle vijf hetzelfde is. En die gele vlinder valt op elk kaartje goed op. Toch een eenheid op die manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, die geven zeker de nodige steun. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Colien, heel smaakvol gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat loef, zeker weten dat die kaartjes veel steun zullen zijn! Alle 5 prachtig!!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit papier is zeker passend, en voor een ieder zal een kaartje een fijne steun zijn. Goed idee om wisselende kaartjes te maken, maar wel een eenheid er in. Ik vind ze mooi. De laatste is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas zijn deze kaartjes ook nodig.
    Je hebt er wel hele mooie van gemaakt met super gaaf papier ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Colien.
    Een kaart met lieve woorden geeft steun.

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, these are all beautiful! I love your mix of patterned papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Each and every one of these are gorgeous creations! LOVE love love the colors you used and that amazing die butterfly. Thanks so much for joining us last week at Sketch Saturday - sure do appreciate you sharing your beautiful work with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien