maandag 30 november 2015

Workshop SU en gastdesigner bij KIC.

Vorige week woensdag ging ik met Sanne, Nelly, Mariken en Ellen richting Veldhoven. Daar volgden we een Sinterklaas workshop bij MargrietWe maakten leuke creaties met Sinterklaas en Zwarte Piet als thema. 



Als eerste gingen we aan de slag met een verlang- en to do lijstje. Met een aantal grote (de streepjes op de achtergrond en het lijstje) en ook wat kleinere stempels (de typemachine, de letters en spetters) ontstond dit leuke item. 

Daarna maakten we deze leuke rol met daarop dit grappige Pietje. Dankzij de goede voorbereiding van Margriet was het erg leuk om te maken. De diverse ponsen en papiertjes werden rondgegeven aan de tafel en langzaamaan ontstonden deze vrolijke mannekes. Ik heb het rolletje thuis gevuld met chocolade muntjes. Deze creatie is ook één van de voorbeelden bij Kaartjes-Inspiratie-Challenge. Daar is de lopende challenge: maak iets anders dan een kaart. Doe ook mee, het kan nog t/m a.s. zaterdag 5 december, en win leuke digi's van My Besties.
Tot slot hebben we, in razend tempo, deze leuke verpakking voor een Hema-chocoladeletter gemaakt. Die had Margriet ons laten zien en wilden we allemaal ook nog 'even' maken. Thuis heb ik er nog een label bij gemaakt, naar het idee van Margriet. 
Een geslaagde workshop-avond, gezellig en goed verzorgd, zoals we gewend zijn van en bij Margriet :-)

6 opmerkingen:

  1. ziet er helemaal geweldig uit ! ik hoop dat je met een velletje papier toekomt voor je verlanglijstje =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was echt een gezellige avond, ja! En wat hebben we leuke dingen gemaakt! Gaaf dat jouw chocoladeletterdoosje ook al af is. Je hebt alles trouwens ook wel heel mooi op de foto gezet, met kruidnootjes en hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het leuk, ik heb echt genoten! En veel gemaakt he, jouw doosje is al af, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuke werkstukjes Colien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt gezellig en wat een onwijs leuke resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien