zondag 8 mei 2016

Moederdag / Mothersday.


Voor alle mama's vandaag: Hele fijne moederdag! Hier zie je de 2 kaartjes die ik heb gemaakt voor mijn moeder en voor Ellen, mijn schoonmoeder. Allebei ontstaan in het Limburgse, gemaakt met materialen uit het Jillybean Soup pakket. De bloemetjes en 'afscheurrand' zijn gestanst met een malletje van MFT. Beide moeders krijgen hun kaartje in de loop van de dag, samen met een bosje bloemen. 
Challenges;
Craftliners - Gebruik veel bloemen (onderste kaartje)
Mojo Monday - MOJO446

6 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes, zullen ze vast blij mee zijn !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke bloemenkaarten, daar kun je bij de beide moeders wel mee aankomen denk ik. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten! Hele leuke sketch en mooi uitgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je vast twee moeders blij mee gemaakt, wat een fleurig geheel :)
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just beautiful. Love the vibrant colors. Thanks for joining us at Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerijen voor de moeders, superleuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien