dinsdag 14 juni 2016

LOVE.


Omdat er vraag was naar kaartjes voor een huwelijk ging ik nogmaals aan de slag om in dit thema wat kaartjes te fröbelen. Bij het zoeken naar geschikte papiertjes kwam ik de paperpad 'Head over heels' van BoBunny tegen. Een blokje vol rood/roze/zwarte papiertjes met veel hartjes en liefdesbrieven. Die zie je op beide kaartjes terug. Als sentiment koos ik voor de beste tekst bij een huwelijk: LOVE. En ik gebruikte eindelijk de 'Build a rose' mal, die had ik al een tijdje, maar nog steeds niet gebruikt. Ik heb de onderdelen uit wit papier gestanst en met rode inkt bewerkt, zo passen de rozen prima qua kleur en bij het thema.
Challenge;
Feeling Sketchy - Sketch #146

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes! Heel leuk papier en gaaf met die rozen erbij zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, die roos! Staat prachtig op deze love-kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that the sentiment is so big and takes centre stage - gorgeous card! Thanks for joining our Feeling Sketchy challenge this fortnight. Good luck and please come back again soon!
    Love
    Jen Leeflang
    FEELING SKETCHY DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke kaartjes zijn het. De tweede heeft mijn lichte voorkeur.
    Die rozen stans is perfect voor een liefdeskaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like your card very much and I like how you take our sketch :-))
    Thank you for entering at Feeling Sketchy this time! Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Colien - wow, these are stunning cards! I love the traditional "Love" colour scheme you've used and also that the sentiment is so big and bold. Thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Love the colors and how you have done the sentiment so big. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien