vrijdag 19 augustus 2016

I hope your day is sprinkled with happiness.

Dit kaartje maakte ik tijdens onze vakantie in Duitsland, maar dat zag je waarschijnlijk al aan de kleurtjes, haha. Puur toeval, het viel me pas op toen ik de foto ging maken. Ik heb het gemaakt voor Esther, zij was gisteren jarig. De papiertjes zijn van 3 verschillende merken en de Puffy Dot rondjes rechtsonderin komen uit het IDEE&post pakket. Het past allemaal prima bij elkaar, dus waarom niet?!
Onze tassen zijn weer gepakt, klaar om naar Lowlands te gaan, yeah!! Goed weekend, allemaal!
Challenge;
CAS on Sunday - #89Sketch


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart! Heel gaaf gemaakt Liefs sabine ps veel plezier op Lowlands

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch ook wat knutselspullen in je bagage meegesmokkeld ? vind het altijd moeilijk wat je wel / niet meeneemt.
    leuk kaartje is het geworden alleszins
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart!
    En veel plezier op Lowlands.. Fijn weekend.

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combi van materialen en kleuren! Veel plezier op Lowlands :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn allemaal leuke kleurtjes bij elkaar en het ziet er gezellig uit. Veel plezier op LowLands! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave kaartjes gemaakt, Colien, mooie sprekende kleuren op zowel je kerstkaart als deze verjaardagskaart! Veel plezier op Lowlands!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Colien,
    Leuke uitwerking van de sketch! Je hebt er iets bijzonders van gemaakt in deze kleuren.
    En heel veel plezier bij Lowlands!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We konden in de achtertuin de muziek van Lowlands horen, althans de lage tonen (-; Je bent dus in de buurt van onze woonplaats (nee, niet Biddinghuizen). Veel plezier nog. Van vrienden hoorde ik al dat de stemming er ook dit jaar weer goed in zit.

    Je kaartje vind ik erg leuk! Eerst dacht ik dat de oranje tag een theezakje was, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, das idd grappig!
    En een erg leuke kaart de puffy dots maken het helemaal af!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien