vrijdag 8 oktober 2010

Bumba!

Hoera, Rosey 2 jaar! Ons nichtje was jarig en dat werd gevierd. Ik had een leuke prinsessenkaart gemaakt voor deze dame, maar volgens neef Bart was dat niet oké. Ik moest beslist iets maken met Bumba erop! Omdat er geen stempelafdrukjes van zijn, heb ik een kleurplaat gedownload, verkleind, uitgeprint en ingekleurd. In Hobby Handig stond dit model vouwkaart, die ik heb gemaakt van blauw cardstock, Rosey's lievelingskleur :D
Ook voor deze kaart het potpourri-paper gebruikt en het geheel afgemaakt met een tekst en een rood strikje wat door 2 eye-lets is geknoopt. De ouders van Rosey vonden de kaart erg leuk, zelf had ze het erg druk met de visite en al haar kadootjes :)

grtz.Colien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien