vrijdag 8 oktober 2010

Een klein gebaar












Soms is het lastig om iets te verzinnen voor iemand die voor langere tijd in het ziekenhuis ligt en je geen bloemetje voor d'r mee mag nemen. Maar met mijn fröbelhobby kom ik een heel eind en heb ik een theezakjeshouder gemaakt. Hiervoor heb ik blauw cardstock gebruikt en prachtig papier uit de Wink collection van Prima Marketing. Het afdrukje bij de theezakjes was geen moeilijke keuze en het is ingekleurd met Derwents. De houder sluit dubbelgevouwen dmv een lintje wat door eye-lets is gestrikt.  Er zullen nog vele scrapprojectjes volgen voor deze sterke, lieve vrouw!

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien