zaterdag 9 oktober 2010

Een kleine op komst.

Dit kaartje heb ik in augustus al gemaakt, maar vond het erg geslaagd en wilde het toch even laten zien. Het idee en het stempeltje heb ik van Ge-We in Nederhemert, waar ik vanmorgen samen met Sanne weer wat leuke dingen heb gekocht.
Bij Gwenda & Leon is een kleine op komst, dus na Dagkamp ben ik meteen aan de slag gegaan. Heb er blauw en wit cardstock voor gebruikt en het bruine papier met de embossing folder 'snowflakes' bewerkt. Het gevlokte lichtblauwe papier wat ik voor de zee heb gebruikt, komt uit een blok met allerlei karton en op het bovenste blauwe papier heb ik met stift wolkjes getekend. Kreeg wel een tip om dat volgende keer met gestanste Nestabilities te doen, zal ik ook eens proberen. Het matroosje en de bootjes zijn ingekleurd met Distress inkt. Stempelafdrukje op geponst rondje is van Aud Design, ook verkrijgbaar bij Ge-We. De tekst 'een kleine op komst' is van Kars. Het blauwe raffia heb ik bij mijn bloemschikmaterialen gevonden en de zeester is van de Hema.
In februari wordt de kleine verwacht, dus dan kan ik weer iets leuks gaan maken :D

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien