zondag 10 oktober 2010

Geldmapje

Omdat mijn zwager graag geld voor zijn verjaardag wilde, heb ik voor hem een geldmapje gemaakt. Op de site van Ge-We Hobby heb ik het idee opgedaan en daar staat ook precies omschreven hoe het gemaakt moet worden. Voor het mapje heb ik zwart cardstock gebruikt. Het roodzwart geblokte papier is uit de 'Shaken not stirred' collectie van Kaiserkraft en het zwarte papier met zilveren Franse lelie is 'Groupie' van Rusty Pickle. Het labeltje heb ik gestanst met Nestabilties en de Cuttlebug en het is bevestigd met een stukje zwart raffia. De stempeltjes zijn van Kruidvat Om het mapje goed te laten sluiten, heb ik een rondje klittenband gebruikt wat ik bij m'n naaispulletjes heb gevonden. Het is een heel verhaal, maar het mapje is vrij snel te maken en het is een leuke manier om geld kado te doen.

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Ohhh wat heb je dat prachtig gemaakt Colien,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien