woensdag 6 oktober 2010

Halloween

Vorige week  heb ik meegedaan met de SOL op de site van Tiets. Vooraf heb je geen idee wat het moet gaan worden, want er moesten allerlei kleine stukjes designpapier klaargelegd worden. Ik had gekozen voor Halloweenpapier, omdat ik dat helemaal leuk vind (en ik heel veel Halloween papier en spulletjes heb...). Op een gegeven moment had ik door dat ik een foutje had gemaakt bij een hint. Ik had iets links geplakt, wat rechts moest. Maar ben gewoon in spiegelbeeld doorgegaan en dit is het resultaat.

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hoera, ik ben je eerste volger! Er gaan er vast nog vele volgen, zeker als al die leuke Halloweenkaartjes worden gepubliceerd! Heb meteen een snelkoppeling van jouw blog op mijn blog geplaatst (beetje reclame maken). Tot gauw!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien