dinsdag 26 oktober 2010

Mannenkaarten.









Bovenstaande kaarten heb ik allemaal gemaakt voor mannen. Ze waren voor verjaardagen of om beterschap te wensen. Het zijn heel verschillende kaarten en ze zijn al een tijdje geleden aan de betreffende personen verstuurd of gegeven.
Op zich vind ik het lastig om kaarten voor mannen te maken: af en toe een bloemetje kan wel, maar sterren of stoer touw is bij de mannen meer van toepassing. Maar aangezien ik niet zo van zoete kleurtjes houdt, spreekt het papier me wel aan. Het zijn creaties die ik 'gewoon' even wil laten zien....

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Ja, mannenkaarten, het is niet helemaal mijn ding... Deze zijn erg leuk geworden, maar volgens mij had ik er wel al van gezien. Die derde kaart nog niet en ik vind hem heeeeeel erg leuk ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's de enige kaart die ik gemaakt heb met The Ultimate Pro. Je schijnt er nog veeeel meer mee te kunnen, Daar zouden we wel een avondje mee kunnen vullen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien