donderdag 7 oktober 2010

Naar school.

Ons nichtje is bijna 4 jaar, dus moet / mag ze naar school. Afgelopen maandag was de grote, spannende dag voor Megan (en haar ouders:) ) Wel een leuke gelegenheid om een leuk herfstachtig kaartje te fröbelen voor de kleine grote meid. Het is gemaakt met papier van Sassafras. Met de Slice heb ik de letters en de 'bloem' gesneden. Het toepasselijke lintje komt van de Scrapheap in Sprang-Capelle en bij Zeeman heb ik de brads 'school' en het appeltje gekocht. De letters heb ik bewerkt met Diamond Glaze, waarmee je een mooi, glanzend effect krijgt. Als finishing touch heb ik nog een egeltje, paddenstoeltje en eikeltje uit een restje papier geknipt en op de kaart geplakt. Hoop dat Megan net zo blij was met m'n kaart als met haar eerste schooldag, want die vond ze wel erg leuk!

grtz.Colien.

1 opmerking:

  1. Hij is leuk!! Ben ook in de race voor een Slice, dus nog effe en dan kan ik hopelijk ook van die mooie letters gebruiken op mijn kaarten!

    Tot snel!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien