zondag 10 oktober 2010

Nog meer huwelijksgeluk...

Ook collega Bram trad dit jaar in het huwelijk. Op een bloedhete dag, 2 juli, ging hij trouwen met zijn Lisette. Ik was erg vereerd dat ik voor hun grote dag het bloemwerk mocht verzorgen: een mooi biedermeierboeket en bijpassend autostuk. De corsages heb ik samen met Bram en z'n mentorleerlingen gemaakt. 
Maar natuurlijk wilde ik ook nog wel een passende gelukwens fröbelen. Bij Action had ik blokjes gekocht met vintage papier wat ik wel mooi zacht vond voor een huwelijkskaart. Ik heb een vouwkaart (ja, het model blijft favoriet) van donkerroze cardstock gemaakt, zodat het geheel niet al te zoetjes van kleur zou worden. De beren- en het hartjesstempeltje van Stampies heb ik op aquarelpapier gedrukt en ingekleurd met Distress. Had net daarvoor bij Mariken kennis gemaakt met deze techniek en bij de Scrapbookwinkel in Heesch 10 kleurtjes aangeschaft. De teksten zijn stempels van Kars, de gestanste krullen van Crealies en de bloemen + vlinders van Joy. De beide labeltjes heb ik gestanst met de Cuttlebug en mbv dubbelzijdig tape en lintjes bevestigd. Ondanks dat roze niet helemaal mijn kleur is, vind ik het resultaat wel geslaagd, evenals het geweldige bruilofdsfeest :)

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hoi Colien

    Ik heb je blog gevonden hoor ziet er goed uit en wat een mooie creatie's heb je er al op staan

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien