maandag 11 oktober 2010

Samenwonen.

Aangezien de rood-wit-blauwe serie erg geslaagd was, heb ik voor Anne-Marie en Paul ook een kaart gemaakt in deze kleuren. Ze gingen in juni dit jaar samenwonen, dus reden om een wat grotere kaart te maken. Heb er donkerblauw cardstock voor gebruikt en het roodgestipelde en -gebloemde papier is van Rayher, ontworpen door Karin-Marie. De plaatjes en tekst 'Oost West Thuis Best' komen uit Hobby Handig en in de binnenkant van de kaart heb ik nog wat extra steentjes en hartjes geplakt. Het sleuteltje en 'Veel geluk' tekst komen van een stempelsetje van Action. Verder heb ik rood-wit geblokt lint gekozen om de kaart dicht te kunnen strikken en hun letters rechts in de kaart gestempeld.

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart,leuk plaatje,mooi papier.
    Je heb je best weer gedaan Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Riet voor je lieve reacties.
    Heb net jouw blog bekeken en ook erg leuke kaarten gezien!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien