vrijdag 29 oktober 2010

SOL Annemiek kerstversie.





Gisteren het kaartje van de SOL van Annemiek (afgelopen woensdag op de clubsite van Tiets) in de kerstversie gemaakt. De basiskaart is van zeeblauw (seeweed) en rood cardstock. Helaas bovenaan een beetje scheef gesneden, jammer, je kun het ook zien op de foto...

De basiskaart ik gistermiddag al gemaakt bij Sanne , de rest heb ik gisteravond afgemaakt. Dit jaar worden mijn kerstkaarten van scrappapier van Cosmo Cricket, de Jolly by Golly-serie. Ik had al wat foto's geplaatst, maar er zullen er nog veel meer volgen!
Op de voorkant en binnenin zit een afdrukje van Eline Pellinkhof (dankjewel Sanne) en beiden zijn ingekleurd met Derwent Coloursofts. Het tekststempeltje is van Aud Design, de knoopjes van Avec, de glimsteentjes en -sterretjes van Kruidvat en het lintje van de markt. Met de Cuttlebug heb ik de ijskristallen uitgestanst. Het is een vrolijk kerstkaartje geworden, toch?!

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hij is leuk geworden! Ik vind hem stiekem leuker dan het origineel! Ik ga zo ook aan de frobel. Moet nog 3 kaarten en een melkpakje afmaken voordat ik naar Limburg ga!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien