donderdag 28 oktober 2010

SOL van Annemiek.





Gisteravond was er weer een SOL (scrap online) op de site van Tiets. Annemiek was deze keer weer degene die het maken van een kaart via hints aan ons probeerde duidelijk te maken. Aangezien ik later was ingestart, kon ik nog kiezen welk papier ik zou gebruiken. Voor de basiskaart was een A4 nodig en ik had nog zwart A4-cardstock, dus ben ik toch maar weer gezwicht voor Halloween papier van BG-Eerie en Alice in Wonderland. De afdrukjes zijn van Magnolia en die heb ik vanmorgen ingekleurd. De vlindertjes en bloemetjes op de voor- en achterkant zijn gemaakt met de Cuttlebug, met de mallen van Joy. De bloem aan de binnnekant is van Creatables (dankzij Sanne). De tekst op het label is een afdrukje van een Studio-G-stempeltje. Verder heb ik zwarte splitpennetjes, donkerpaars lint en een paarse eyelet gebruikt. De cirkel met vleermuis op de achterkant komt van de verpakking van een vlaggenlijn. Die heb ik geponst met een cirkelpons van MakeMe.
Het was een leuke SOL en ik hoop dat ik de kaart vanmiddag nog in de kerstversie kan maken. Dan ga ik gezellig fröbelen bij/met Sanne. Dus nu maar even wat 'huishoudelijke verplichtingen' gaan afwerken....

grtz.Colien.

1 opmerking:

  1. Hij is leuk geworden! Goed dat je er je eigen draai aan hebt gegeven, dat heb ik ook gedaan! Moet zo de afdrukjes nog inkleuren en een beetje versieren, dus misschien kun je straks het resultaat zien!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien