zondag 17 oktober 2010

Srapmaatjes

Vaak fröbel ik alleen, maar soms is het heel gezellig om met meerdere scrappers een avondje creatief bezig te zijn. Behalve lekker bijkletsen, krijgen we vaak tips en trucs van elkaar. Komende woensdag is het weer zover en ik kijk er nu al naar uit :)
Vorig jaar juli ben ik besmet met het scrapvirus. Op de personeelsdag van de school waar ik werk, gaf (inmiddels ex-) collega Debby een workshop. Ik had daarvoor al een scrapkaartje en een notitieboekje van haar gekregen, wat ik erg leuk vond. Maar sinds die workshop was ik om: scrappen is leuk! Ook collega Mariken hoort bij ons clubje, evenals vriendin Esther. We houden elkaar steeds op de hoogte van onze creaties en wisselen materialen, zoals stempelafdrukjes, uit.
Aangezien Debby niet meer in het Brabantse woont en onze vakanties niet altijd gelijk vallen, zien we elkaar niet vaak meer. Gelukkig kan ik haar volgen op haar blog. Einde zomervakantie, in augustus, hebben Debby, Esther en ik  toch een fröbeldag kunnen plannen. Eerst flink bijbeppen, toen samen naar de scrapbookwinkel in Heesch en uiteindelijk aan de slag. We hadden elk een pakketje samengesteld, met cardstock, designpapier, stempelafdrukje en allerlei spulletjes waarmee een ander een kaart kon maken. Met de materialen die ik kreeg, heb ik bovenstaande kaart gemaakt. Vervolgens heb ik die naar neef Yuri en zijn vriendin Sanne gestuurd, die net waren gaan samenwonen. Sanne reageerde erg enthousiast op mijn kaart en sindsdien hebben we er weer een scrapmaatje bij ;) Kijk gerust ook eens op haar blog Scrapcards and Stuff...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien