zondag 10 oktober 2010

Stoere jongen.

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gefröbeld, maar wil het toch even showen ;)
Ik heb het gemaakt voor Stijn zijn 4e verjaardag. Het idee voor de kaart komt uit Hobby Handig en het geheel is eigenlijk heel simpel opgezet. De stempels zijn van Ollyfant (Kars) uit de boerderij (echt waar ;) ) serie en zijn ingekleurd met Derwent potloden. De kaart is van bruin/creme cardstock, evenals het labeltje. Het onderste bruine papier is een staaltje behang, dat ik bij Formido heb meegenomen, erg handig scrapmateriaal!
Het donkerblauwe en blauw-gespikkelde papier is Confetti Cannon van Rusty Pickle en het bruingeblokte randje is kartonnetje van een verpakking. Een scrapper kan alles gebruiken, toch?! De tekst van Kruidvat, het bruingeblokte lintje  en het touwtje aan het label maken het stoere kaartje af.

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hoi Colien,wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Je heb prachtig papier gebruikt.

    Liefs en tot de volgende keer.
    Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien