dinsdag 26 oktober 2010

Uitgebreide SOL.






Dit doosje heb ik gemaakt naar aanleiding van een SOL (scrap online) van Sandra bij Tiets op de site. Het was een gezellig avondje fröbelen bij Esther, dus alle spulletjes gingen mee naar Almkerk. Toen ik vooraf de maten van het benodigde papier doorkreeg, was het wel één groot vraagteken wat het zou gaan worden. Meestal wordt er tijdens een SOL een kaart gemaakt, maar dit keer dus iets heel anders.
Het resultaat was deze box met 3 laatjes, die ik gevuld heb met chocolaatjes. En zo had ik meteen een leuk (en lekker) kadootje voor m'n moeder. Het staat nog steeds te pronken in de huiskamer van mijn ouders :)

grtz.Colien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien