woensdag 13 oktober 2010

Weer even Halloween...

Een simpel kaartje voor een verjaardag. Soms hoef je niet veel toeters en bellen te gebruiken om een leuk kaartje te krijgen, maar dat valt (bij mij) niet altijd mee. Deze keer is het goed gelukt, al zeg ik het zelf. Heb de kaart gemaakt van zwart en oranje cardstock. Daarop een vierkant uit Halloween-designpapier. Daarna het zwarte vierkant wat onder het afdrukje zit erop geplakt en toen een donkerpaars (lijkt bijna zwart) lintje van links naar rechts over het pompoenpapier. Hetzelfde lintje door 2 eyelets in de linkerbovenhoek gestrikt. Als afwerking heb ik 2 x 2 bloemen gemaakt met de Nellie Snellen ponsen (die ik op de rommelmarkt had gescoord bij de Scrapheap) en in het hartje glimmende steentjes geplakt. Nog een grotere versie steentjes links en knoopjes met scrapkoortje erin bovenaan en de kaart mocht op de bus!

grtz.Colien

3 opmerkingen:

  1. Dit is ook een prachtig kaartje Colien,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad erg leuk geworden door zijn eenvoud! Dit blijft een geweldig stempeltje!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere kaarten heb je weer gemaakt!!!!! Natuurlijk ben ik een volger van je!
    Liefs Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien