maandag 22 november 2010

Baby op komst.


Een tijdje geleden heb ik een kaartje geplaatst voor iemand die zwangere is, maar wat nog niet verteld mocht worden. Afgelopen zaterdag op ons feestje mocht het bekend gemaakt worden: Mireille en Erik verwachten volgend jaar mei hun baby :)
Aangezien het een erg drukke week was, maar ik toch iets wilde fröbelen, heb ik gekozen voor een simpel tasje. Dat heb ik beplakt met geel cardstock en scrapbookpapier van Winnie de Pooh. Om er toch nog wat versiering op aan te brengen, heb ik er kant en klare vlindertjes en letters op geplakt eneen strik van lintjes aan geknoopt.
Voor de kadootjes, een slabbetje en rompertje van Winnie de Pooh, heb ik ook het papier gebruikt. Simpel, niet echt scrappen, maar toch leuk om te knutselen.

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien