maandag 15 november 2010

Diamond Fold Card Christmas



Vorige week heb ik voor het eerst een diamond fold card gemaakt en die was erg leuk om te maken, dus heb ik er gisteren 5 gemaakt als kerstkaart. Ik laat er hier 2 van zien.
Aangezien het echt fröbelweer was, (zelfs de honden hadden geen zin om naar buiten te gaan) ben ik flink aan de slag geweest. Dit model is snel te maken, zeker als je hem al een keertje hebt gemaakt, want nu kon ik het model vouwen met de Scor-pal :)
De scrappies zijn weer van Cosmo Cricket. De stempels kwamen uit mijn mapje, wat ik redelijk leeg aan het werken ben. Heb een heleboel nieuwe (digi)stempels, maar wil eerst de oude opmaken. Ze zijn ingekleurd met Derwents.
Ben bijna klaar met nog meer kerstkaarten, die wil ik vanavond afmaken, zodat ik er morgen weer een aantal kan laten zien....

grtz.Colien

3 opmerkingen:

  1. Ja, het is een erg leuk model! Mijn ouders zijn bijna 30 jaar getrouwd, dus dit vind ik daar wel een leuk modelletje voor! Hier is het licht stuk, dus frobelen is erg lastig!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    Heb je van deze kaart misschien ook een patroon? Vind het een hele leuke kaart!

    Vriendelijke groeten,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien