vrijdag 12 november 2010

Diamond fold card.



Het is altijd leuk om een ander model kaart te maken. Voor de jarige van vandaag, Patricia, heb ik deze Diamond fold card gemaakt. Ik kwam een filmpje van Honeyheads met uitleg tegen op YouTube. Ik vind het een leuke vouwkaart en heb deze gemaakt van lichtblauw en lila cardstock, wat ik heb beplakt met patronenkarton van Action. Het stempelafdrukje kreeg ik van Debby en heb ik ingekleurd met Derwents. De cijfers en het labeltje heb ik gesneden met de Slice. Een strikje en wat strass-steentjes maken de kaart af.


Als de kaart wordt uitgevouwen, snap je de naam van de kaart.
Ondanks dat het niet helemaal mijn kleurtjes zijn, vind ik het resultaat leuk. Hopelijk vindt Patricia dat ook, vanavond krijgt ze de kaart op haar feestje.

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Wat een super leuk modelletje is dit! Die ga ik zeker ook nog een keertje maken!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien