vrijdag 5 november 2010

Happy B'day


Eind vorig schooljaar waren er een van mijn aantal leerlingen (op het VMBO waar ik werk) die doorkregen dat ik zelf kaarten maak. Twee meisjes waren toen jarig en voor hen beiden heb ik toen een kaartje gescrapt. Michelle is morgen jarig en die kwam begin deze week met de vraag of zij ook in aanmerking kon komen voor een leuke kaart. Aangezien het verzoek vrij laat kwam, (het kaartje moest vanochtend mee naar school) heb ik gekozen voor dit simpele kaartje met papier van Sassafrass. Dat is leuk bedrukt en heeft niet veel versiering nodig. Het woordje 'happy' is gestempeld met losse letters. B'day heb ik uitgesneden met de Slice, net als de geschulpte rondjes. Daar heb ik een lintje ingeknoopt. De vlinders zijn met de Cuttlebug gestanst met de mallen van Joy. Als afwerking heb ik nog wat strass-steentjes geplakt. Een simpel, vrolijk kaartje voor een vrolijke kwebbel!

grtz.Colien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien