zaterdag 25 december 2010

2 Tags of Christmas...


Gisteravond traditioneel Kerstavond gevierd bij mijn schoonouders Ellen & Rob. Na 24.00 uur elkaar Zalig Kerstfeest wensen, kerstbrood eten en kadootjes uitwisselen.
Voor Ellen heb ik deze Tag/ dit label gefröbled wat ik aan haar presentjes had vastgemaakt. Het is gemaakt van mosgroen cardstock en scrappies van Basic Grey uit de Jovial serie. Het afdrukje is van Magnolia; Tilda on ornament. Verder een kanten lintje, 2 bruine elastiekjes, een taartrandje, stukje vilt-lint, een denneboom (mal van Marianne Design) en geponste sterren erbij gezocht. Het geheel afgemaakt met glitterlijm:


 Voor Rob hadden we een winters 'Ik hou van Holland' pakket gemaakt:
Natuurlijk kon daarbij een zelfgemaakt label niet ontbreken. Ik heb het helemaal aan de kleuren en stijl van het pakket aangepast.


Het is gemaakt op rood cardstock (zie je niet meer) en het dessinpapier komt uit het Scandinavian Christmas blok van Marianne Design. Het sneeuwpoppen-afdrukje is van Stampavie en dat heb ik gemat op donkerblauw cardstock.Daarachter een gestanst scalloped vierkant met wat glimsteentjes. Bovenin het label heb ik een geponst sterretje geplakt, waar ik met de Crop-A-Dile een eyelet in heb gemaakt. Daarin een lintje en touwtje geknoopt. De 2 metalen ijskristalletjes rechtsboven zijn vastgemaakt met een raffia lintje.
Heb afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursofts en bewerkt met wat glitterlijm van Kars:

De kadootjes met labels werden goed ontvangen en zelf zijn we ook goed verwend! In mijn pakjes zaten 5 kleurtjes Distress inkt, een Nellie Snellen floral punch, een Martha Stewart vlinderpons en wat stempeltjes. Verder heb ik nog een mooi gescrapt envelopje met inhoud gekregen. Daarvan kan ik heerlijk scrapspulletjes gaan shoppen :)
Fijne dagen!

grtz.Colien


2 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Bedankt voor je reactie, jij maakt ook erg mooi creaties! Die zullen zker goed ontvangen zijn!
    Fijne 2e kerstdag!

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,

    Wat een leuke labels heb je weer gemaakt. Ik Vind ze super!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien