donderdag 2 december 2010

Challenge Create4fun - verjaardagskaart.


Vandaag is mijn zus Joanne jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Hiermee doe ik meteen mee met de challenge van Create 4 fun. Aan de hand van de sketch is deze creatie in ‘ik hou van Holland’ stijl ontstaan. En dat terwijl het 'Scandinavian Christmas'-papier is van Marianne Design J
Het stempel afdrukje kreeg ik van Mariken, ik heb het ingekleurd met Derwents. De bloemen en meeldraadjes heb ik gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen, waarop ik nog steentjes heb geplakt. Het lintje komt van de markt. Het is een eenvoudig kaartje geworden, precies volgens de sketch, maar wel geslaagd (al zeg ik het zelf....).
Grtz. Colien.

1 opmerking:

  1. Goed bezig met de challenges! Deze is erg leuk geworden! Het afdrukje ga ik binnenkort ook gebruiken, zo'n schatje! En de sketch staat hier ook op de planning (is het nou steeds toevallig of eng?).

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien