woensdag 15 december 2010

Challenge December 'Fijne Dag'


Dit keer weer een kaartje volgens een sketch waarmee ik mee kan doen met een challenge. Via het blog van Sanne kwam ik op het blog van het CreaMiep Designteam en zag deze leuke uitdaging. Morgen is de moeder van mijn voormalig werkgeefster jarig en voor haar heb ik dit warme kaartje gemaakt. De basiskaart is matzilver en het overige papier komt (weer) uit het Old-Fashioned Christmas-pretty papers bloc van Marianne Design. Het afdrukje is een Magnoliaatje,  Amaryllis Tilda, zo leuk voor ons bloemisten! Ik heb het ingekleurd met de Coloursoft Derwents en de kleuren komen erg mooi overeen met het papier. De bloemetjes zijn gesneden met (de malletjes van) de Cuttlebug, evenals het geschulpte rondje onder het tekstrondje. Het tekstje zelf is van Aud Design. Na alle kerstkaarten was dit een erg leuke afwisseling!

grtz. Colien


3 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een kaartje dat Tildaatje is ook heel lief,en die kleurtjes die je hebt gebryuikt staan zo schattig bij haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Colien,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en een lief stempeltje heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien