zondag 5 december 2010

Kaarten met waxinelichtjes.



Zo, de kerstboom staat, de meeste lichtjes en versieringen maken het gezellig én ik heb vanmorgen weer eens heerlijk kerststukken staan maken. Erg leuk om af en toe m'n bloemistenvak uit te oefenen, gewoon omdat het geen verplichting is. Bloemlessen op school zijn toch anders.
Vanmiddag heb ik samen met m'n zus Anne-Marie nog wat kerstkaarten gemaakt. De foto's daarvan komen nog, maar eerst even deze 2 'kaarten'. Het idee komt van de clubsite van Tiets en het was een SOL verzorgd door Krista. Toen m'n scrapmaatjes Mariken, Esther en Sanne hier een avondje kwamen fröbelen, hebben we deze gemaakt.
De bovenste kaart had ik de avond daarvoor gemaakt als voorbeeld. Her en der heb ik wat aanpassingen/veranderingen aangebracht aan de beschrijving van de SOL. Als basis heb ik rood cardstock gebruikt en het rood met grijsblauwe scrappapier komt uit het blok Scandinavian Christmas van Marianne Design. De stempel kreeg ik van Debby en het lint kocht ik op de markt.
De onderste is gemaakt op het scrapavondje. Ik heb gekozen voor rood-bruin cardstock en Jovial scrappapier van Basic Grey. Deze keer heb ik er bewust geen afdrukje bij gebruikt, aangezien de kerstbal en bloem op het designpapier nu precies mooi uitkomen. Wel heb ik nog 2 steentjes geplakt. Het lint komt uit m'n bloemistenmaterialen-voorraad.
Deze week kun je nog wel wat foto's van me verwachten. Zometeen ga ik starten met wat challenge-kaarten en ik heb een kaart gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders. Hoop dat je dan weer een kijkje komt nemen....

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaartjes ik moet nog aan zulke beginnen voor ons clubje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Colien,prachtig je papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien