dinsdag 4 januari 2011

Vintage kaartje.


Gisteren gezellig met Sanne, Sandra en dochter Emmy bij Mariken wezen scrappen. We hadden 3 sketches van verschillende (challenge)blogs als voorbeeld. Deze hoort bij de Januari Challenge op het blog van CreapMiep. Ik heb de kaart gemaakt met papier van TPC Studio uit de Grandma's Attic serie. Het papier geeft de kaart een vintage uiterlijk, wat ik ook wel eens leuk vind. De feestmuis is een afdrukje van Karen's Doodles en heb em ingekleurd met Derwent Coloursofts. De bloemetjes heb ik gestanst met malletjes van Joy en in de hartjes kleine brads bevestigd. Het tekststempeltje is van Aud Design en dat heb ik gemat op een scalloped circle van Nestabilities. Het strikje en de 3 steentjes waren ook aangegeven op de sketch en die maken het kaartje tot een mooi geheel.
Jullie zien snel hoe de andere 2 kaartjes geworden zijn....
Tot snel!

grtz.Colien

6 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden Colien!!
    Groetjes mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje is dit en de kleuren zijn geweldig!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij toch leuk geworden! Leuk dat we de kaart kunnen zien nu die helemaal af is. Over die van mij ben ik nog steeds niet helemaal tevreden, maar ik laat hem zo. Mijn lijstjes schieten al op. Heb van alles gezocht, geknipt, gesneden, etc. Nu kan het plakken gaan beginnen. Ik ben zo benieuwd! Op een hoopje ziet het er wel leuk uit.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig zo samen aan de knutsel je heb een heel leuk kaartje gemaakt,gaaf papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is inderdaad leuk geworden. En een vrolijk muisje!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien